Saját bogaram is készülõfélben van. Bár kevés idõ lesz rá, remélem tavaszra vizsgaképessé tudom varázsolni. Ami eddig történt:
Október végén megalkudtam az autóra Maresszal, de avval a kitétellel , hogy a novemberi hajtós nála, tehát decemberben visszatérünk a papírmunkára. Ebbõl lett december vége, de nem baj, én is elhavazódtam. Mivel belsõrész és motor nélkül vettem, szintén Maresztõl kapott egy szép kék 1,6-os motort, valami hangorkán kipufogóval. Január közepén haza jött a drága. . Aztán belepte a 30cm hó, ami leesett.
Tehát eltelt úgy a január, hogy még be sem indítottam. De a február új lendületet hozott kettõnkre.
Rendbetettem az elektromos hálózatot, megszabadítva az eltelt 42 év hozadékától. A hiányokat ( világítás relé, elsõ lámpák, izzók) pótóltam. Így lett egy teljesen eredeti elektromos rendszerem 🙂
A motor kapott friss olajat, gyertyákat, gyertyakábeleket és elosztó fedelet.
Visszaraktam a gyári olajos légszûrõt a sport szûrõ helyére és feltöltöttem olajjal.
A karosszériát megszabadítottam a küszöböktõl, és hát összeírtam a teendõk listáját.
Bal küszöb és padlólemez szélének cseréje, ue a jobb oldalon. Jobb hátsó sárvédõ és doblemez javítása.
A motor ki fogom venni, és a lemezelést kompletté teszem, illetve fûtésdobokat és eredeti kipufogó dobot kap. Az összekötõ csöveket cserélni kell. A futómû szintén felújításra érett.
Elöl a négy gömbfej, illetve a szilentek cseréje, és a fék átnézése.Hátul szilentek és a fék átnézése lesz a feladat.
Ezen kívül egész jó az alap, elmondhatom.
A mai nap már megtörtént az eredetvizsga és a nevemre is vettem a kicsikét